Donderdag - Naar rolde

30 september 2021 - Rolde, Nederland

Hallo volgers,

Ik had een kamer onder het dak (weinig daglicht) maar wel een heerlijke douch en bed.

Om 5 uur ben ik bij bommel een hamburger met sla gaan eten.

Geprobeerd een fles berend bodje babbelaar likeur te scoren maar dat werd toch te zwaar. Verzenden doen ze wel. Dat regel ik dan wel in almere.

Heerlijk geslapen met regen op het dak; en dan bedenken “wat snachts valt, valt niet als ik buiten loop”.

Tot gasteren een prachtige route. En mooi weer; begon koud maar nu loop ik in shirtje. De pannenkoeken boerderij in gasteren was een welkome koffiestop. Daarna over het balloerveld naar rolde. Eerst langs de hunebedden, en met zicht op de kerk heb ik een beeldschone b&b. De deur stond open omdat de eigenaar ff weg moest. Wat een vertrouwen!! Het rechtervoorhuis van een boerderij is vannacht voor mij. Een waardig eindpunt (zie fotos).

Mijn voetjes hebben flinke pijnlijke blaren en vandaag liep ik al behoorlijk te zwalken op het pad. Morgen wordt de wind nog harder. Dus stop ik voor nu. Maar het was super leuk om een stuk pieterpad te lopen.

Groetjes

Jacqueline

1. Paul:
    30 september 2021
    Jammer dat de reis nu al stopt!
    Maar inderdaad een fraaie B&B, daar krijg je wel een week om denk.
  2. Madeleine Jacobs:
    30 september 2021
    Wat goed Jacqueline om je wandelervaringen te lezen. Hoog tijd dat wij als collega's, de Zoom tijd voorbij, elkaar weer eens fysiek zien. Ik nodig je uit bij GUstavino voor lunch binnenkort. Over die blaren kunnen we het dan hebben over alle Camino trucjes (ik zweer bij dubbellaagse sokken en 3 weken kamferspiritus op de voetzolen voor het slapen gaan)
  3. Jacqueline:
    Ha, leuk Madeleine.
    Doen we!
  4. Michael:
    1 oktober 2021
    Mooie eerste etappe, leuk te lezen en benieuwd naar het vervolg!