Dag 10 Eys

9 september 2018 - Eys, Nederland

Beste volgers,
In munstergeleen zit een aardige italiaan die goede zaken met bezorgen doet. Tijd zat om een halve liter alfa edelpils weg tewerken.
Dat is me nog nooit gelukt!
Morgen dus de monsteretappe 29 km met bepakking en hoogtemeters en zomerse temperaturen!
Waarschijnlijk wel wat inkorten...
Maar vooral vanaf Voerendaal is het erg mooi. Wordt me verteld door de expert.
Tijdens mijn afkorting heb ik een mevrouw aangeklampt voor water. In velden of wegen geen cafe of teken van leven en ik was redelijk in paniek.
Verder kwam ik langs Wuestenrath met het beroemde cafe bulscher. Prima eten maar wel ff contant afrekenen. Maar dat heb ik altijd wel bij me.
Het ziet er nu (14.30 21 gedaan en nog 5 voor de boeg) dat ik de pelgrim taxi (paul) niet hoef te bellen. Inderdaad alles zelf gelopen: ruim 26 km en 326 hoogtemeters. Wel kapot nu. De fotos komen later.
Laters

1. Jacqueline:
    9 september 2018
    En alweer 29 km gedaan. Chapeau!
    Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je ietwat zenuwachtig wordt als je water op is en je nergens iets kunt krijgen. Gelukkig dat die mevrouw er was.
    Nog even volhouden en dat zit het er alweer op. Succes nog!
  2. Paul:
    9 september 2018
    Hoi Jacqueline,
    Jazeker hoor! Helemaal zelf gelopen en ik hoefde geen taxi te spelen👍🏻
    Succes komende 2 dagen met de in elk geval wat minder lange laatste etappes. Straks toch maar liefst 250km op de teller! En das nie nix💪🏻
  3. René:
    10 september 2018
    Natuurlijk dar het vanaf Voerendaal pas echt mooi begint te worden...vanaaf doa bis du pas ech i Limburg!