Dag 14 naar Laredo

9 september 2019 - Laredo, Spanje

Hallo volgers,

Gistermiddag al even een tukje gedaan in mijn pension en daarna de stad in geweest voor de geldautomaat (cash is king) en nog een paar pinxos. Wat een variatie heb je hier!

Ook langs de information om morgen een stukje met de bus te doen. Het is cheaten en voelt niet heel okay maar dat doet mijn voet ook niet en er blijft nog 23 km over om wel te lopen. Dacht dat ik dan mijn stapelbedje wel weer verdiend heb.

Vanavond vroeg pitten.

Om 5 voor 8 de bus gepakt voor 8 km naar islares. Daar de route opgepakt. Ik zag overigens een pelgrim lopen met muziek op de oren maar wel midden op de weg. Hoewel ze best voorzichtig zijn met de pelgrims, is er toch ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid.

Weinig mensen gezien op de berg. Maar wel ana en petra terug gevonden.

Uiteindelijk in laredo aangeland na toch pijnlijke laatste kilometers/heuvels en afdalingen.

Vanavond pelgrims zegen etc en samen eten. Maar nu eerst douchen.