Dag 3 Genemuiden

31 juli 2016 - Blokzijl, Nederland

Hallo allemaal,
Gisteravond dus mosselen gegeten maar die waren nogal liefdeloos in de pan gesmeten; geen wijn of knoflook of peper of provencaalse kruiden.. Maar verder wel lekker. Gaan slapen en omdat ik niet wist waar dat getik vandaan kwam wel 3 keer mijn bed uit geweest om te controleren dat t niet inregende. Ook op het weerbericht gezien dat t vandaag zou regenen. En ik had wat blaren en ongemak aan de voeten. Genoeg voor mij om me sappel over te maken dus.
Vanochtend stipt om half 9 naar het ontbijt. En ik kreeg gezelschap; een ouder echtpaar met fietsen uit Venray. Gezellig zitten kletsen. Even afgerekend en op pad.
Behalve koeien, lama's, geiten en de nodige schapen geen gesprekspartners gehad. Oja; er liep nog een ontsnapte koe rond dus de weg werd ff afgezet. De grasdijk naar Genemuiden opgelopen en er nu maar vanaf gezien het "riskante" pad te nemen. Dit ivm de toch al natte paden.
Via het veer Genemuiden binnen gelopen en nu in een reusachtig b&b appartement neergestreken. Hier kan je leuk tikkertje spelen, maar in je eentje moet je dan wel hard rennen.
Vandaag 19 km op de teller en ik ga niet meer terug naar het stadje. De mevrouw van de b&b had wel een magnetron maaltijd voor me. Met nootjes en wat pure chocolade vast wel genoeg tot het ontbijt.
Conclusie van vandaag; alle zorgen waren voor niks want het weer en de voeten hielden zich goed.
Morgen naar Hasselt en eens kijken waar ik dan terecht kan.
Groetjes!

1. Paul:
    31 juli 2016
    Mooie foto's!
    Aardig verblijf ook, ziet er top uit.
    En zo af en toe magnetronvoer kan ook geen kwaad, zeker wanneer aangevuld met powerfood zoals chocolade.
    Ben s benieuwd hoe je morgen slaagt, zonder reservering!?
  2. Erna:
    1 augustus 2016
    Petje af hoor Jacqueline! Fijn dat de voeten het goed houden; dat is toch wel een eerste vereiste voor jouw wandelactiviteiten. Veel success en plezier de komende dagen!
  3. Ankie:
    1 augustus 2016
    Hoi Jacqueline,
    Wat beleef je geweldige avonturen terwijl je toch gewoon in Nederland aan het wandelen bent.
    Nooit geweten dat er een plaatsje bestaat dat Muggenbeet heet. Ik zou het vooral mijden. Die naam voorspelt niet veel goeds.
    Groet,
    Ankie