Woensdag ; naar zuilaren

29 september 2021 - Zuidlaren, Nederland

Hallo volgers,

Heerlijk gegeten bij zondag; restaurantje in het groningse bolwerk; ook een drukke plek; hondenrenplek, stydentencafe, hardloop traject).

Daarna het (2persoons) bed in gedoken. Prima b&b maar wel 2 trappen op. In de kist lag een ontsnappingsladder; wel veilig dus…

Vroeg uit de veren en al voor 9 uur gestart voor de 21 km van vandaag.

Ergens bij Haren (mooie huizen) viel mijn oog op paviljoen sassenhein. Ze waren open; en ik was net aan wc en koffie toe. Zag er wat vreemd uit. Hoewel het nu een restaurantje is, was het ooit de kantine van de visvereniging. Maar is toen failliet gegaan.

In totaal 4 wandelaars gezien; een jongeman die zo hard liep dat ie -denk ik - 2 etappes ging doen, een meiske van 21, veerle; ging het pad al couchsurfend in een keer lopen, en een stel dat zonder boe of ba te zeggen langs me heen liep. Uiteindelijk dik 21 km gelopen.

Laatste km’s waren wel erg vervelend.

Nu aan de mosterdsoep en om 5 uur gereserveerd voor -ik denk - een maaltijdsalade.

Vanavond lekker met boekje op bed, en ook route nog ff doorlezen.

Ps vandaag stukje fout gelopen. Eigen schuld. Gps is top!