Dag 12 pobena

7 september 2019 - Pobeña, Spanje

Hallo volgers,

Gisteren toch nog ff 16 kilometer gelopen in Bilbao. Morgen is het doel dus Portugalete; Pobena is weer 11 km verder. Wel vlak maar toch wat veel. Soms is het een hink stap sprong planning. Wat ik wel geleerd heb is als je je instelt op een afstand, je hem ook haalt. En niet te ver voor uit kijken.

Afijn; volgens Paul en Marianne en vele andere volgers is er altijd nog de trein. (Of bus of taxi).

We gaan het zien..

Half 8 gestart en samen met de duitse Petra uit Stuttgart gelopen. Bijna 10 uur en al ruim 10 km gelopen. Zaterdag is fijn lopen door de haven. Lekker rustig. Geen vervelend stuk vond ik. Zie haven fotos.

Om 11 uur met de zweefbrug in Portugalete aangekomen. Ff pinxos eten en door naar pobena.

Om 3 uur bij de herberg in ..... pobena. Dus wel ff 27 km gelopen! Samen met petra dus.

De laatste kilometers waren vrij eindeloos.

Wel een onderbed en morgen ontbijt; dan zien we wel weer verder.

Nu voet koelen met spafles en eten; tinto verano con naranja (rode wijn met ijs en sinas; van Teresa geleerd) en paella en kip.

1. Paul:
    7 september 2019
    Ha Pobena kan ik me goed herinneren! Ben daar indertijd vertrokken met windkracht 10 langs de kust! Wel kicken, maar Hopelijk heb jij morgen wat rustiger weer!