Dag 6 Olst

3 augustus 2016 - Zwolle, Nederland

Hallo allemaal,
Okay, het zit ff niet mee. Ik zit nu te wachten op de bus naar diepenveen. Ik had m kunnen hebben als ik bij de juiste halte had gestaan want bij het station staat wel een bord maar komt geen bus meer. Uiteindelijk bij het hotel aangekomen met trein en taxi; geen puf meer voor bus en wandeling.
Misschien had in moeten nadenken over de naam van het hotel Gaia, maar het is hier behoorlijk alto. Doet me denken aan Oibibio het macrobiotische probeersel van heyn. Maar dan wel met een vleugje freule. Zie fotos.
Vandaag flink gelopen, ruim 20 km denk maar de app stond niet de hele tijd aan. Mooi maar modderig landgoed Windesheim en verder heel veel asfalt en motregen. Prima poncho trouwens.
Vanavond maar even goed de voetjes verzorgen voor de laatste etappe. En eens kijken wat de keuken hier te bieden heeft. Wsl goed voor een kleurrijk verslag!
Het lastigste van vandaag was op pad gaan zonder slaapplek (en dat in de regen). Ik heb me rot gebeld maar niks. Dus uiteindelijk maar fors van de route afgeweken met het hotel. Geen kip tegengekomen vandaag dus het was met recht doormodderen. Een ding is zeker; ik zal slapen als een roos; bere moe. Maar trots dat ik wel zelf Olst heb gehaald.
Tot morgen!

1. Ankie:
    3 augustus 2016
    Was dit je plan B als het niet lukt om op een redelijk tijdstip een plaats voor de nacht? Verder gaan met openbaar vervoer en eventueel een taxi nemen voor het laatste deel?
  2. Jacqueline:
    Hi Ankie,
    Plan A is te slapen in de plek waar de etappe eindigd; plan B is eventueel ov te pakken als ik niet langs de route kan slapen. Ik heb de route wel uitgelopen dus.
    Jacqueline
  3. Paul:
    Hoi Pelgrim,
    Je mag met recht wel trots zijn op deze etappe hoor!
    Doornat, op zoek naar een slaapplaatsje, geen kip (laat staan medpelgrim) te zien onderweg ...
    Nog effe doorbijten, morgen de laatste etappe en dan kun je vast wel weer lachen om die ellende van vandaag.
    Trouwens, bij de weg, we hebben hier in Limburg ook een Gaia-park ... wees maar blij dat je daar niet ligt!