Dag 9 munstergeleen

8 september 2018 - Munstergeleen, Nederland

Beste volgers,
Visserweert is een interessant gehucht. Door het grensmaas project is er gedoe over recht van overpad en het plaatsen van hekken. De import zit verlekkerd te wachten op stijging van de huizenprijzen; de oude garde vindt dat maar niks. De eigenaresse woont er al 40 jaar. Zij komt uit het onderwijs en is heel creatief; bakt aardewerk volgens een oude Japanse techniek. We hebben de hele avond zitten te kletsen maar om 9 uur ging bij mij het licht uit.
Toen ik over de schutsluis van het Juliana kanaal liep, vertrok net een schip. In kasteel limbricht liep ik hans lurvink tegen het lijf; die had daar een feestje. Bizar toeval.
Bij Mulders Bergsport vond ik nog een paar favoriete wandelsandalen (en de oude geleverd😂).
Nu beginnen de heuvels; es kijken if dat lukken wil.  En ja hoor; ik ben in Munstergeleen beland. Ook weer 23 km. Maar wat een vreemd huis! Soort uitbouw achter de garage, wel met heerlijk warme douche. Eigenaar in de stress want die helpt bij een verhuizing. Had me zien lopen en stopte toen ik net aanbelde. Straks komt er nog een gezin met kinderen (wielrenners zeker een criterium in de buurt).
Op naar morgen; 29 km naar Eys 😳👣
Laters

1. Paul:
    8 september 2018
    Hoi Jacqueline,
    Ik hoor geen voetklachten meer, dus waarschijnlijk nu lekker ingelopen!? Dat is ook wel nodig voor die pittige uitdaging die je morgen wacht. Succes👍🏻