Dag 2 middelbeers

1 september 2018 - Haaren, Nederland

Beste volgers,
De b&b in Haaren was erg vriendelijk en netjes. Erg royaal ontbijt ook.
Voeten nu afgeplakt net als mijn heup waar een rits van mijn wandelshort klem zit onder de heupband. Weer super wandelweertje.
De route is door Kampina, over hei en dijkjes. Daar stuitte ik op een kudde koeien die niet wilden wijken. Uiteindelijk gaf de stier het sein “wegwezen” waarna ze op een holletje verdwenen. Gelukkig maar, ik ben niet zo’n held. Halverwege ligt een oude watermolen met een heerlijk terras. Er werd vroeger graan en olie gemalen (geslagen dus). Onderweg kwam ik nog 2 kapelletjes tegen. Best druk hier nog!
Ook vanavond mag ik inbreken (sleutel in potje bij de regenpijp). Moet je wel bij het goeie huis wezen..
Ik bedacht me nog waarom ik  wandelen zo fijn vind ondanks stress vooraf en spierpijn achteraf. Het is denk ik omdat je zo heerlijk je hoofd leeg loopt.
4 uur; Was gedaan; sneldrogend spul is geweldig daarvoor; morgen droog de tas in!
Morgen 25k. Mss een beetje inkorten hier en daar.
Laters

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. René:
    Prachtige streek Jacqueline! Geniet evan! Bijna in Limburg😇
  2. Paul:
    Hoi Jacqueline,
    Dat ging je weer goed af vandaag! Zelfs een kudde koeien bezweert ...
    Kun je de bergen in het Zuiden al zien liggen?🙃
  3. Marianne:
    1 september 2018
    Mooie foto’s ook Jacqueline!
  4. Patrizia:
    2 september 2018
    Leuk! Dat wil ik ook doen (ooit).
    Veel plezier😘
  5. Madeleine Jacobs:
    2 september 2018
    Fijn dat wij een beetje mee kunnen genieten van wat je beleeft. Ik benijd je stiekem, want zo ook graag al weer aan de wandel zijn.