Dag 2 middelbeers

1 september 2018 - Haaren, Nederland

Beste volgers,
De b&b in Haaren was erg vriendelijk en netjes. Erg royaal ontbijt ook.
Voeten nu afgeplakt net als mijn heup waar een rits van mijn wandelshort klem zit onder de heupband. Weer super wandelweertje.
De route is door Kampina, over hei en dijkjes. Daar stuitte ik op een kudde koeien die niet wilden wijken. Uiteindelijk gaf de stier het sein “wegwezen” waarna ze op een holletje verdwenen. Gelukkig maar, ik ben niet zo’n held. Halverwege ligt een oude watermolen met een heerlijk terras. Er werd vroeger graan en olie gemalen (geslagen dus). Onderweg kwam ik nog 2 kapelletjes tegen. Best druk hier nog!
Ook vanavond mag ik inbreken (sleutel in potje bij de regenpijp). Moet je wel bij het goeie huis wezen..
Ik bedacht me nog waarom ik  wandelen zo fijn vind ondanks stress vooraf en spierpijn achteraf. Het is denk ik omdat je zo heerlijk je hoofd leeg loopt.
4 uur; Was gedaan; sneldrogend spul is geweldig daarvoor; morgen droog de tas in!
Morgen 25k. Mss een beetje inkorten hier en daar.