nieuwe plannen...

29 augustus 2018 - Almere Buiten, Nederland

Beste volgers,

De wandeltocht van Porto naar Santiago vorig jaar was een fantastische ervaring, en het oorspronkelijke plan was dan ook weer naar Spanje af te reizen om de Camino Ingles en evt naar Finisterre te lopen. Maar o.a. een voetblessure (ik kon nog maar een kilometer of 7 pijnvrij lopen) zorgde ervoor dat die plannen in ieder geval niet doorgingen. Na het nodige gedokter, twee fysiotherapeuten en een aanpassing van de looptechniek kon ik weer 20 km lopen. Dus ik denk dat ik wel weer een meerdaagse tocht kan maken, hoewel ik op dinsdagavond voor het eerst weer met bepakking (9 kilo inclusief 1,5 liter water) heb geoefend. En dan vraag ik me af waarom ik dit ook alweer wilde. Maar goed, de keus is gevallen op "het Pelgrimspad (deel 2) van Den Bosch naar Maastricht. En op 31 Augustus reis ik naar Den Bosch om (na een bosse bol van de Groot) bij de Sint Jan van start te gaan.

Als je wilt, kun je me volgen via deze blog.

Groetjes, en hopelijk tot later.