Dag 7 naar izarbide

Dag 7 naar deba of een herberg verder

De komende etappes tot zeg Makina-xemein zijn de herbergen dun bezaaid en rete steil!!!

Na veel dubben gisteren besloten om de hospitalero te laten bellen voor een plek in de herberg vlakbij ermita. Dirk uit Berlijn slaapt daar ook.

Dit soort etappes (lang, onherbergzaam, steil) zorgen voor erg veel stress. Daar ga je niet voor op camino he?!

Ik denk dus dat ik morgen terug loop naar deba en daar met bus/trein naar markina ga. Hoewel Dirk net aanbood samen te lopen tijdens deze zware etappe.

In apotheek kinetisch tape gekocht; zal ook bescherming geven tegen blaren. Een hospitalera uit deba zei dat ze gister al een huilende francaise had geholpen. Zij zei; moet wel leuk blijven he?!

Trein naar ermua en daar bus!

Ik geef het dus toe; ik ben een angsthaas.

Vandaag dus toch respectabele route gelopen. 20 km tot izarbide (voorbij deba) en veel hm.

Manmanman wat kan een mens blij zijn met een stapelbed en een primitieve douche!

Ik stonk erg!

Vanavond om 7 uur aan tafel; gezellig met zijn allen!

Morgen dus rustdag/cheatdag.

Tot morgen.

1. Carel:
    Doe je goed!
  2. Paul:
    2 september 2019
    Geen stress joh! Je hoeft toch niks te bewijzen. Lekker genieten, en wanneer t genieten er vanaf is, is er altijd wel een oplossing/alternatief hè!
  3. Marianne:
    Ik bedoel maar!!👍😉😘
  4. Ankie:
    2 september 2019
    Je leert je ‘gewone’ leven vast meer waarderen, maar het moet ook weer niet te gek worden.
    Geniet vooral van je rustdag.
  5. Ankie:
    3 september 2019
    Collega, ervaren caminoloper, zegt:
    De camino geeft wat je nodig hebt, niet wat je graag wil.

En: uiteindelijk komt het altijd goed.

Dus hou vol en geef niet op.