Dag 1; posthoornhoeve Haaren

31 augustus 2018 - Haaren, Nederland

Beste volgers,

De kop is eraf!
Ondanks dat ik de bagage tot het minimum heb beperkt (2 sets kleren mee, wandelsandalen, toiletspullen, opladers, en 2 liter water) loop ik toch met 10 kilo op mijn rug.
Helaas bij fort Isabella geen koffie kunnen scoren; het tentje werd verbouwd; hier is circulair al weer uit kennelijk.. Voorbij het fort werd ik ingehaald door Corrie; was hier op vakantie en liep precies dezelfde etappe als ik. Dus hebben we gezellig samen opgelopen tot Haaren.  Wel mooie route en heel stil ook.
Corrie is iets jonger dan ik en werkt al kraamverzorgster. Verder heeft ze de vierdaagse van Nijmegen 10 keer gelopen. De gps bestanden zijn erg handig! Veel makkelijker dan het boekje pakken. Vandaag al 23 km gelopen; voeten houden zich goed. Het was een perfect wandeldagje!
Zometeen eens kijken of ik in kan breken in de b&b. Ik werd woensdag gebeld dat beide eigenaren pas laat thuis zouden zijn. Sleutel onder de lantaarn; tja in Brabant kan het!
Inmiddels gedoucht en de was gedaan. Ik ga zo no even in de tuin zitten. Morgen Kampina dus wsl geen koffie. Maar ik heb me gewapend met krentebollen als noodvoer.

Tot morgen,

Jacqueline

1. Paul:
    31 augustus 2018
    Hoi Jacqueline,
    Goed gelopen hoor! Misschien doet zo’n Bossche bol wel wonderen? Maar dat zullen we morgen wel zien.
    Inderdaad lekker loopweer, zal duimen dat dat nog even aanhoud👍🏻